FAQ (Pytania i odpowiedzi)

FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1. JAKI JEST CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA?

Czas przygotowania zamówienia do wysyłki to 24h. Termin realizacji dostawy przez firmy kurierskie wynosi od 24 do 48 godzin od momentu nadania przesyłki, przy czym z przyczyn losowych może opóźnić się do 3 dni roboczych.
Przesyłki nie są nadawane w soboty, niedziele oraz dni świąteczne.
W przypadku zakupu produktów różnych producentów/marek, produkty mogą być wysyłane z różnych magazynów, w takim przypadku nie możemy zagwarantować, iż ich dostarczenie przez kurierów odbędzie się w jednym dniu.

2. SKĄD WYSYŁANE SĄ ZAMÓWIENIA?

Wszystkie dostępne na stronie https://sellbest.pl produkty znajdują w magazynach na terenie Polski i z nich rozsyłane są do Klientów.

3. GDZIE KURIER DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?

Przesyłki są doręczane do klientów pod pierwsze drzwi na wskazany adres dostawy.

4. CZY MOGĘ ŚLEDZIĆ NADANĄ DO MNIE PRZESYŁKĘ?

Po zarejestrowaniu przesyłki przez wybraną przez nas firmę kurierską dostaniesz od niej automatyczną wiadomość z linkiem śledzącym przesyłkę.

5. CZY KURIER KONTAKTUJE SIĘ PRZED DORĘCZENIEM PACZKI?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową.

6. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PACZKI W WEEKENDY?

Nie oferujemy usługi dostarczania paczek w weekendy.

7. CZY MOGĘ WSKAZAĆ KONKRETNY DZIEŃ, W KTÓRYM OCZEKUJĘ DOSTARCZENIA PRZESYŁKI?

Firmy kurierskie, z którymi współpracujemy nie oferują takiej usługi.

8. CO SIĘ DZIEJE W PRZYPADKU, GDY KURIER NIE ZASTANIE NIKOGO POD WSKAZANYM ADRESEM?

Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia paczka trafia z powrotem do naszego magazynu, jeśli nadal są Państwo zainteresowani wysyłką - prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

9. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

Tak, prosimy o wcześniejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu wyceny kosztów dostawy za granicę. Do wyceny konieczne będzie podanie dokładnego adresu dostawy.

10. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZOBACZENIA SPRZĘTU PRZED ZAKUPEM?

Nie. Z racji, iż jesteśmy sklepem internetowym, nie oferujemy naszym klientom możliwości obejrzenia produktów przed dokonaniem zakupu. W razie, gdyby nasz produkt nie przypadł Ci jednak do gustu, bądź nie spełnił Twoich oczekiwań, zawsze masz prawo zwrócić zakupiony u nas towar w terminie 30 dni od daty jego odbioru.

11.​ CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?

Tak, zamówienia mogą Państwo składać przez Biuro Obsługi Klienta pod nr tel. +48456455010, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, oraz soboty w godzinach 9-15.

12. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT ZA ZAKUPY?

Tak. Jeśli zdecydują się Państwo na zakup na firmę, w koszyku proszę wybrać formularz dla firm i następnie uzupełnić dane firmy.

13. JAKIE FORMY PŁATNOŚCI DOSTĘPNE SĄ W SKLEPIE?

Akceptujemy następujące formy płatności:

Przelew tradycyjny
Wykonujesz zwykły przelew ze swojego konta w banku, zamówienie jest wysyłane w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu (chyba, że oferta stanowi inaczej i termin wysyłki jest inny niż 24 h).

Dane do przelewu:
sellBEST Michał Bednarczyk
Urzędowska 547a
23-210
Kraśnik
Konto PLN: 78 1020 3235 0000 5202 0123 6553
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA

Szybki przelew online
Za pośrednictwem systemu IdoPay realizujesz natychmiastowy przelew w bardzo szybki i bezpieczny sposób, jesteś automatycznie przekierowany do swojego banku lub karty płatniczej / kredytowej. Po dokonaniu przelewu transakcja jest potwierdzona przez wybrany system drogą mailową (co następuje zwykle w przeciągu kilku minut). Jest to metoda zdecydowanie szybsza od przelewu tradycyjnego.

Płatności ekspresowe PayByLink

  • mBank
  • iPKO
  • Alior Bank
  • ING Bank Śląski
  • Bank Pekao
  • BNP Paribas
  • Credit Agricole
  • Bank Millennium
  • Santander Bank Polska
  • SGB
  • PeoPay
  • Bank Pocztowy
  • Nest Bank
  • BOŚ Bank
  • Bank BPS
  • Getin Bank
  • Citi Handlowy
  • Inteligo
  • Plus Bank
  • Pay Way Toyota Bank
  • SKOK
  • IdeaBank
  • PBS Bank
  • Noble Bank
  • Karty płatnicze

  • Visa
  • MasterCard
  • Płatności ratalne

  • PayU Raty
  • PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
  • Przelew

    BLIK

    Paywalle

  • PayU
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Płatność za pobraniem
    Za Twoje zamówienie możesz zapłacić dopiero, gdy kurier doręczy do Ciebie przesyłkę.

    Odbiór osobisty
    Swoje zamówienie możesz opłacić i odebrać osobiście w naszym magazynie.

    14. CO TO JEST PAYPO I NA CZYM POLEGA?

    PayPo to innowacyjna forma płatności, polegająca na odroczeniu zapłaty za zakupy dla konsumenta o 30 dni, bez dodatkowych kosztów. 30 dni to również czas, w którym Klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na wygodne raty, bez dodatkowych weryfikacji.
    Metoda PayPo jest całkowicie bezpieczna, ponieważ jako jedyna forma płatności umożliwia otrzymanie i sprawdzenie towaru jeszcze przed dokonaniem zapłaty.

    15. CZY KORZYSTANIE Z PAYPO JEST DARMOWE?

    Odroczenie płatności o 30 dni jest darmowe. Klient po tym czasie zapłaci tyle, ile wynosiła wartość jego zakupów.

    16. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA RATY?

    Tak, jest możliwość zakupu na raty.

    17. CZY SĄ DOSTĘPNE RATY 0%?

    Tak, raty w naszym sklepie są 0%.

    18. JAK ZMIENIĆ DANE W ZAMÓWIENIU, NP. GDY PODAŁEM ZŁY ADRES E-MAIL?

    W przypadku potrzeby zmian danych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (nr tel. +48456455010).

    19. NIE OTRZYMAŁEM INSTRUKCJI OBSŁUGI, SKĄD MOGĘ JĄ POBRAĆ?

    W przypadku braku instrukcji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (nr tel. +48456455010).

    20. JAKIE SĄ DANE DO PRZELEWU?

    Dane do przelewu:
    sellBEST Michał Bednarczyk
    Urzędowska 547a
    23-210
    Kraśnik
    Konto PLN: 78 1020 3235 0000 5202 0123 6553
    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA

    21. NA JAKI OKRES OFEROWANA JEST GWARANCJA?

    Gwarancja na wszystkie urządzenia trwa 24 miesiące. Gwarantujemy własny serwis z dojazdem do Klienta oraz niezwykle sprawną obsługę reklamacyjną.
    Oferujemy pełną opiekę serwisową oraz wszelkie części zamienne do urządzeń zarówno w okresie gwarancji, jak i po jej zakończeniu.

    22. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJE?

    Reklamacje zgłaszamy poprzez: stronę: https://serwis.sellbest.pl/
    Po zgłoszeniu reklamacji prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika serwisu, który poinstruuje o dalszych czynnościach.
    W razie potrzeby z serwisem można skontaktować się telefonicznie lub mailowo:
    Nr telefonu: +48456455010
    Adres e-mail: kontakt@sellbest.pl

    23. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA CZĘŚCI DO SPRZĘTU W SKLEPIE?

    Części można dokupić w naszym serwisie, poprzez e-mail: kontakt@sellbest.pl lub telefonicznie pod numerem +48456455010.

    24. CZY DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO MUSZĘ DOŁĄCZYĆ ZDJĘCIE?

    Dołączenie zdjęcia nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyśpieszy proces reklamacyjny. Niejednokrotnie zdarza się, że awarie, uszkodzenia czy też reklamacje możemy szybciej rozwiązać widząc usterkę na zdjęciu.

    25. CZY ZAKUPIONE URZĄDZENIE MOGĘ ZWRÓCIĆ?

    Tak, na odstąpienie od umowy mają Państwo 30 dni. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

    26. NA JAKI ADRES NALEŻY ODESŁAĆ ZWROT?

    Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w sprawie zwrotu, a następnie wysłanie zwrotu na adres:
    sellBEST Michał Bednarczyk
    Żeromskiego 19
    23-213 Zakrzówek

    pixelpixelpixelpixelpixel