KAŻDEMU KUPUJĄCEMU ZAPEWNIAMY

BEZPIECZNE ZAKUPY

Zakupy w sieci to wygodne i szybkie rozwiązanie, po które sięga coraz więcej Klientów. Największą zaletą sklepu jest ich dostępność przez 24h, bogaty wybór produktów i natychmiastowe księgowanie zapłaty. Oferujemy następujące sposoby płatności elektronicznych: płatności przelewem, płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

SZYBKĄ DOSTAWĘ ZAMÓWIENIA

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 24h. W przypadku zamówień przedsprzedażowych sklep SellBEST poinformuje o terminie dostawy towaru. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich DHL, DPD, INPOST (standardowe), lub firmy kurierskiej Rohlig Suus (ciężkie przesyłki np. palety). Dodatkowo istnieje możliwość wysłania przesyłki paczkomatowej. Sklep nie wysyła paczek za pobraniem poza terytorium Polski.

SOLIDNE OPAKOWANIE TOWARU

Opakowania paczek z produktami zamówionymi w sklepie SellBEST są wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, które przy bezpośrednim kontakcie, transporcie lub przenoszeniu nie powodują odkształcenia lub uszkodzenia towaru. Kładziemy nacisk na jakość oferowanych towarów i pracujemy nad stałym poprawianiem atrakcyjności produktu. Opakowania wielkie (np. od jacuzzi, czy bieżni) nadają się na ponowne zapakowanie produktu po sezonie użytkowania. 

RZETELNĄ OBSŁUGĘ KLIENTA

Wymagania Klientów stale rosną. Rzetelna obsługa klienta to wg nas szybka obsługa. Wiemy, że dla naszych Klientów czas rozwiązania zgłoszonej sprawy jest podstawą naszej wzajemnej relacji biznesowej. Niezależnie od problematyki – czy to będzie wątpliwość odnośnie oferty, reklamacja, zapytanie techniczne lub pytanie o możliwość zwrotu – nasz zespół Obsługi Klienta stanie na wysokości zadania. Konsultanci sklepu SellBEST są wyspecjalizowani w niuansach poszczególnych serii produktów – co zapewnia najlepszy standard wsparcia z naszej strony.

PROFESJONALNĄ USŁUGĘ SERWISOWĄ

Serwis to kolejny dział, który uzupełnia kompleksową obsługę zamówień w sklepie SellBEST. Serwisanci są wyposażeni w wiedzę i narzędzia, mają dostęp do technicznej dokumentacji i historii działań z produktami Klientów. Zaplecze serwisowe to nie tylko ludzie, lecz przede wszystkim nowoczesne miejsce serwisowe, narzędzia i pojazdy. Serwisant sklepu SellBEST oprócz realizacji zlecenia serwisowego, bierze udział również w produkcji szkoleniowych materiałów filmowych, w których wyjaśniane będą szczegóły techniczne, niuanse obsługi i poprawnego zastosowania danego produktu.

PROMOCJE I RABATY

Kupujący w sklepie SellBEST staje się naszym Klientem, o potrzeby którego dbamy. Nasi Klienci regularnie otrzymują od nas wiadomości o nowościach w zakresu interesujących serii produktowych, związanych z nimi kodów rabatowych i możliwości skorzystania z promocji. Również każdy Klient korzystający z systemu bezgotówkowych płatności elektronicznych (Przelewy24, BLIK, Apple Pay, itp.) ma zagwarantowaną darmową dostawę na terenie Polski (nie dotyczy płatności przy odbiorze u kuriera). Zachęcamy z korzystania z tych rozwiązań marketingowych, ponieważ w ten sposób Klient nabywa towary taniej.

POWRÓT NA GÓRĘ